Salya üretimi fazla olduğundan ishal kabiz vb şeyler dış döneminde normal kabul ediliyor. Ama baktın dış çıktı hala geçmiyor ya da 3 günü geçti o zaman doktoruna konuş derim ben bir de ateş varsa ishal ile birlikte bir doktorruna sormani tavsiye ederim. Ateş yoksa korkma gecer ☺️