melek_42 Henüz 16 günlük demin öyle bir kustu ki bütün emdiğini kustu sanki burnundan geldi süt çok korktum bir defa da böyle olmuştu.acaba fazla emdiği için mi yoksa üşüttüğü için mi ? Fikriniz var mı ?
PelinKaraca melek_42 fazla emdiyse olabilir yoğurt kesilmesi gibi mi kustu? Öyleyse sütün yarıyordur. Kusmuk kokuyorsa üşütmüş olabilir endişelenme çift çift giydir canım
Elizbkrc melek_42 canım fazla emmiş olabilir emzirdikten sonra dik pozisyona getirip gazını çıkar bir süre dik tut eğer sütün çok hızlı geliyorsa emzirirken çok dik oturma biraz arkaya doğru yat benim kızımda çok kusuyordu bu şekilde azalttım