Kızlar ben şimdi çocuğuma bakacak kimse olmadığı için işten ayrılmak zorunda kaldım. Is yerimle görüştüm bana yarım tazminat verecekler ve işsizlik maaşı almam icin yardımcı olacaklarını söylediler . Bugün çıkışım yapıldı ssk dan mesaj geldi telefonuma 03 kodlu yani istifa nedeni ile çıkış yapılmıştır diye. Bende şok geçirdim tabi bu kodla çıkışım gözükürse işsizlik maaşı alamam çünkü. Sonra insan kaynakları ile gorustum tazminatın tamam dendi bende neden bu şekilde çıkış bildirdiniz hani işsizlik maaşı için yardım edecektiniz dedim. Onlarda 10 gun sonra elime arabulucukla ilgili kağıt gelecekmiş onunla iskura basvurcakmisim bana maaş bağlancakmis 3 defa sordum iş yerim sorun olmacayacak arabuluculukla halledeceğiz dedi. Ama benim kafam karıştı ya işkur maaş baglamazsa sonucta istifa olarak gözüküyor ne demek bu bilgisi olan böyle bisi yasayan varmı