1 yaşındaki bebeğimi akşam evde halası ve amcasıyla bıraktım sadece yarım saat. Ne olduysa koşarken düşmüş ve ağlamaya başlamış. Amcası halasına halası amcasına bağırmaya başlamış senin yüzünden diye. Ama normal bağırmak değil sesleri sitenin başından duyuluyordu.. Öyle korktum ki aklıma neler geldi eve girene kadar. Bebeğim korkudan ağlıyor titriyor kendini parçalıyor bunlar hala bağrış çağrış susmuyorlar..
Kendimi zor tuttum yemin ediyorum kızlar ikisi de haksız Bi tek benim çocuğum mu sizin de yeğeniniz yani neden sinirlerinize hakim olmuyorsunuz.. İşin özü o bağırmalar bebeğim de bir etki bırakır mı kızlar??