Iyi günler arkadaşlar size bir sorum olacak. 18 aylık bir oğlum var 3 gündür uykusunda 5sn veya 10sn içli içli ağlıyor. Hemde gece 2 3 kere bu şekilde ağlıyor. Müdahale etmiyorum çünkü hemen uyuyor. Müdahale edersem hemen uyanır ki bu durumdanda üzülüyorum. Birde bu aralar dis çıkarıyoruz acaba dişten dolayı mı yapıyor yoksa kabus mu görüyor. Size sormak istedim simdiden teşekkür ederim