Arkadaşlar merhaba Hamilelik emzirme dönemi derken saç bakımlarımı iyice ihmal ettim. Önümüz yaz güzel bir değişiklik yapmak istiyorum kendime.
Omre yaptırmayı düşünüyorum bildiğiniz gibi omre boya saç diplerine yapılmıyor. Merak ediyorum bir sakıncası olmaz değil mi?