Adababy elifayhanasel_ biraz zaman geçsin canım içten içe acabamı diyosun biliyorum beklemesi zor ama dayan bi hafta daha stresten adette olamazsın bu sefer hamileyim sanarsın kafanı meşgul edecek başka seyler bul bu kaç hafta
elifayhanasel_ Mom62636362 öyle yapıcam artık canım olan biz kadınlara oluyor malesef stres sıkıntı bizim üzerimizde
Mom62636362 elifayhanasel_ öyle canım, bir yandan ne zaman gebelik diye sorarlar 🤷 herkeste bir bekleyiş.. benim ikizlerim oldu çok sürpriz bir şekilde, Rabbim sana da hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤭
CankizimRavzam elifayhanasel_ Herşey zaman canım biraz sabret ve stres altında kalırsan da gebe olman zorlaşır
mavera95 elifayhanasel_ Canım asla aklına kötü şeyler getirme ilk bebeğimin kalp atışları olmadığı için kürtaj oldum ben de korkmuştum doktora gidip muayene olmuştum kürtajdan sonra bebeğim olmaz mı diye bile korkmuştum beş ay sonra hamile kaldım çok şükür hiç korkma çok normal
elifayhanasel_ mavera95 işte ondan korkuyorum zaten sorunum olduğu için hamile kalmıştım ileride olmaz diye. Gerçi şu an o problemler de kalmadı. Ama olmadı da işte
zeyzey77 elifayhanasel_ hamile kalmayı kolaylaştıran bir yöntem yok maalesef. 1 sene içinde hamilelik olmazsa doktora git rahim filmi çeksin
elifayhanasel_ mavera95 zaten bebeğim gittiğinde bile asla isyan etmedim kızıma şükrettim. Rabbim e dua ediyorum şükrediyorum