gulsah-erman77 biz de ilk sma optipro kullandık hay Allahım mahvoldu çocuğum gazdan, inanılmaz gaz yaptı. Çocuk kolik herhalde falan dedik artık o ara. Sonra hipp in combiotic olanına geçtik öyle rahat ettik. Kullandığınız combiotic değilse onu denemenizi tavsiye ederim. Çok güzel kg aldırıyor hem.