Buk Bebeğimizle odamızı ayırmaya karar verdik gece sesimi duyarım fakat içim rahat etmiyor. Telsiz ya da kamera almak istiyorum. Kullananlar lütfen öneride bulunur musunuz
Bskulku Buk xioami kullanıyorum ben memnunum bebek hareket ettiğinde bildirim falan geliyor. Tek eksisi ayrı bi ekran yok ip kamera telefondan izliyorsun.
[silindi] Buk Vtech kullanıyorum ebebekden almıştım. 2 yıl oldu. Çok memnunum. Gece görüşü, ses çıkışı falan çok iyi.
Asl90 Xioami kamera kullanıyorum. Memnunum ama sadece ses için istiyorsanız telsiz alın bence. Gittiğiniz yerede taşır rahat oturursunuz