ArYa19 Oğlumun kasığının ön kısmında yani afedersiniz pipisine doğru olan kısımda beyaz küçücük bi nokta var et beni gibi aynı ama renksiz yani teninin renginde bu ne kızlar siğil mi zararı var mı bebeğime internette pek bir şey bulamadım 😟
ArYa19 Deletedmom381 götüreceğim canım randevu gününe kadar belki burdan bilen vardır diye düşündüm korktum baya 😥
Melekannem ArYa19 benim oglum un elinin üstünde de minik minik cıktı birkactane siz doktora sormusmuydunz acaba?
ArYa19 Melekannem yok hayır ben sormadan geçti kendiliğinden ama sizinki siğil olabilir el üzerinde birden fazlaysa. Genelde ele çok bulaşırmış çünkü
Hnisa Melekannem Canım merhaba bebeğinin elinin üstünde ki geçti mi? Kızım da çıktı siğil gibi bişey.
Melekannem Benim01 siğil değilmiş dermatid tarzı birsey dedi doktor, parkta toprakta oynayan cocuklarda görülür dedi kremin ismini unuttum ama bulursam yazarım siiznkisi aynı sekildemmi
Benim01 Melekannem acaba instagraminiz carsa size resim atsam baksaniz kafam karisti bende doktora attim acil de tanidigim oda egzema da boype olur demis
Melekannem Benim01 instagram yok ama img yükle yazın Google sonra cıkan url yi buraya kopyalayıp yapıştırın bakayım