Kızlar bisey sorucam öncelikle hemen hemen 3 gündür bezini tam doldurmuyor önceden çok güzel dolardı çişi ama şuan resmen bez boş daha sabahtan beri 2 bez ve her ikisinde neredeyse boş değiştirmesen olcak o kadar yani neden acaba sütümmü az geliyor anlayamadım yada çok terliyor ter yoluyla o atıyor acaba anlayamadım yardımcı olur musunuz. Bide nasıl giydirmeliyim zibin yarım kollu badi altına bileğine kadar tayt gibi altlardan giydiriyorum tabi dar değil anladınız siz napmaliyim nasıl giydireyim bilemiyorum çok terliyor giydirmryince kolları soğuk 9 aylik 11 günlüğüz