Bebek92 Selam anneler. Pegasusla seyahatte,bebek arabasını alıyorlar mı ? Alıyorlarsa bagaj hakkı gibi tartılıyor mu 🙄 Yada nereye konuyor uçakta alıyorlarsa. Deneyimi olan varsa yardımcı olur mu
Bfiliz Bebek92 thy ıle seyahat ettım. Ama bıldııgım kadarıyla hepsınde sıstem aynı. Ucagın kapısına kadar arabayla gıdılıyor kapıda verılen sefffaf posete bebek arabası konuo bırakılıyor ucaktan ınıncede araba kapıda oluyor zaten. Onun ıcın bebek arabası tartılmıyor bebeklı yolcu oldugunuz bılet alırken bellı oluyor zaten. Benım arabam baston bu sekılde seyahat ettım. Eger ana kucagı tarzıysa sanırım koltuk alınavıkıyor
VERA19 Bebek92 Kilo hakkından gitmiyor,kilosuna bakılmıyor☺️ Dilerseniz bavulları verdiğiniz yerde veriyorsunuz,dilerseniz uçağın kapısında verebiliyorsunuz.Verdiğiniz şekilde teslim alıyorsunuz.Ya bavullarla ya da uçağın kapısında
AlmilaDoga Bebek92 aynen uçağın kapısında da verirsen benek arabası poşeti satılıyor hatta bi 15tl gibi bi ücreti vardı ben almıştım onun içine koyup verdim hep ha gerek var mı bilmem bi kez aldım 5-6uçuş oldu kullanıyorum da
Bebek92 VERA19 o zaman uçak kapısında vermek daha mantıklı. Valizlerle baya hırpalanır bebek arabası😊
VERA19 Bebek92 Evet hem o açıdan iyi,hemde uçağa binene kadar bebeğinizi taşımak zorunda kalmazsınız arabasında oturabilir☺️
AlmilaDoga Bebek92 eveet pegasusun büro gibi yeri oluyor ordan temin ettim ama check-in yaparken sorarsanız onlarda gösterir nerden alabileceğinizi