Uyanıkken de çok terler çok haraketli olduğuna bağlıyordum ama peki ya gece neden terliyor? kafası sırtı hep su içinde oluyor ve ince giydiriyorum çorapsız yatırıyorum altına pamuklu çarşaf seriyorum üzerine muslin örtüyorum yok anam yine terliyor neden böyle 😓 10 aylık bu arada kendi kendine beşikte dönüp sağa sola çevirebiliyor kendisi sürekli aynı tarafta uyumuyor belki sabit uyuduğundan diceksiniz ama ondan olduğunu da düşünmüyorum 🙄neden olur ki bu 🤨 çok nem mi var yoksa İstanbul’da yaşıyoruz