Merhaba Anneler🌹
Üstünüze iyilik sağlık bebeğim 2 gün önce hastanlandı ateşi çıktı.
Doktor ilaç falan yazdı ilaçlardanmı yoksa nedense ek gida yemiyor ALLAHtan emziriyorum sütüm var çok şükür🤲 (Çok şükür emiyor redd etmiyor)
Şimdi ateşi falan yok iyileşiyor galiba ama yememesi beni tedirdin ediyor geçer mi sizce?
Böyle olan var mı?