Sena93 Benim oğlumda emerek uyuyordu, uykuya geçişte çok zorlandı ağladı. Telefondan bir şeyler açtım izlerken uyudu. 2,3 gün böyle idare ettik, uyumak için hiç bir şeye ihtiyacın yok kafanı koy, arkanı dön, gözlerini kapat uyursun dedim adapte oldu şimdi çok rahat. 3 güne alışır, gece de en zor zamanlardan biri ne yazık ki; uyanacak meme olmadığı için ağlayacak ben küçük sütlerden verdim inekler yollamış annede süt bittiği için diye dedim. Sakinleşti uyudu umarım siz de kolaylıkla atlatırsınız bir kaç gün sabır. Çok zor bir şey başaracak bebeğiniz unutmayın.