mavera95 Kızlar bi yakınım altı haftalık hamile değerleri gayet iti çıktı ama doktor kese yassı bozuk şekilli demiş böyle bisey yaşayan var mı cwvrenızde aranızda
Zekimurendebizigorecekmi mavera95 Evet olabiliyor ve bu tarz keselerde hamile kalmak daha zor oluyor diye biliyorum .. zoru başarmış arkadaşınız inşallah sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin
mavera95 Aysen58 çok üzücü 🥺söyler miyim çok sevdiğim arkadaşım hep güzel şeyler telkin ediyorum çok üzülüyor zaten
Kubra5657 mavera95 canım yassı olup sağlıklı doğum yapanlar çok ama benimde şekli bozuk demişti bebeğim düştü 8 haftalıktım 😢 Allah kimsenin kucagını boş bırakmasın inşallah sağsalim kucagına alsın yavrusunu
mavera95 Kubra5657 ayyy 🥺🥺🥺bende canım ilk bebeğim sekiz haftalıktı kürtaj oldum kalbi atmadı çok zor bir durum biliyorum aminnn canımm