Bugün öğleden sonra oğlum ayağı takıldı düştü burnunu çarptı. Biraz ağladı geçti ama sonra iki saat sonra farkettim ki burnunun sol tarafında hafif şişlik oluşmuş onun dışında herhangi bir kanama veya morarma oluşmadı. Yarın sabahtan acile gidicem ama inşallah bir şey olmamıştır. Kırık kıkırdak zedelenmesi vs. Çok vicdan yaptım şimdi keşke akşam goturseydim ilk şişliği farkettigimde