Herkese merhaba bu öğlen başlayan memeyi almama, ağlama krizine girme ve uyku reddi yaşıyoruz. Nedenini anlamış değilim, her şeyini kontrol ettim acısı yok. Sadece oyun istiyor… kucakta gezmek istiyor. Başına gelen var mıdır? Çığlık çığlığa ağlıyor memeye alınca ve kucakta yatırınca. Yardımcı olur musunuz tecrübeleriniz ile lütfen 🙏🏻 Teşekkürler …