Aryam1 kızım 4 aylık olduğunda önce sağlık ocağının verdiği kan damlasını vermeyi denedim ama hep öğürdü ,içeriğinin iyi olmadığıni da öğrence sidefer aldım. Çocuk bu sefer de kustu, bi kaç kere daha denedim.Bi daha da vermedim. 9 aylık olduğunda hastaneye gittik kan ve idrar testi yapıldı. Çok şükür hepsi iyi cıktı. İyi ki vermemişim zorla :) ek gıdaya geçince az ama öz verdim herseyini, bunun ve bende ve eşimin de de kansızlık olmadığını için kızımda da kansızlık sorunun olmadığını tahmin ediyorum.