Nefeshiramm Sareeninannesi bebekler soğuktan değil terledikleri için hasta olurlarmış bunu öğrendiğimden beri bebeği terletmemeye çalışıyorum
Minikkusuumm Sareeninannesi bende daha açmaya cesaret edemiyorum bizim odanın camı çok esiyor ama istanbul 2 gündür çok sıcak durulmuyor
Yoncaz Sareeninannesi şu son bir aydır sürekli açık pencere hatta bazen uyanıyordum üşümüş oluyordum. Şükür bir sorun cıkmadı. Ama şu an çok sıcak gündüz evde duramıyoruz . Pencereyi açsak daha da yanıyor ev. Klima açsam mı bilmiyorum
Zeyynep Yoncaz benim 70 günlük bebeğim açıyorum klima gündüzleri sıcaktan oda durmuyor çünki klima ona vurmuyor zaten tabi yüksek derecede açıyorum 28 derece açıyom ara ara kapatıp tekrar açıyorum rahatsz oluyo sıcaktan çünki
Anne_6 Sareeninannesi cereyan yapmayacak şekilde açın. Evin başka penceresi de açık olursa sıkıntı olur. Üşütürsünüz o zaman
Dn123 Sareeninannesi kapiyo kapatıp qc bence baska odalardan es8nti olmasin. Havalr ısınınca ben öyle yapoyorum
busrasilra14 Sareeninannesi valla acmamak icin bende cok direndim canim ama bu seferde terliyor bebegim sucuk gibi oluyor uyuyamiyor falan.. dedim terlemesindense pencere acayim.. direk onw vurmuyor ama esintisi geliuor daha guzel uyuyir