Havvakus Kızlar 2 gündür İstanbul artık yaz geldi sayılır. Odası 25 derece kızımın nemde yüzde 75 kısa kollu giydirmeye başlayabilir miyim siz nasıl giydiriyorsunuz kaç derecede
Sevgilimmm Havvakus bizimde öyle şu an. İçine ince askılı atlet giydirdim üstüne bir tane tulum giydirdim. Tulum kalın değil. Biraz daha ısınınca yazlık pijama takımı giydirecegim
75kinalikuzu Havvakus bizim evde 25 derece nem 80 üstü açık yatıyor uzun kollu kocama giydiriyordum gece
Huysuzvetatli Havvakus Ben ince ve uzun kollu pijama giydiriyorum hala. Çünkü gece bi tık serinliyor hava, bide klima çalışıyor salonda, birazda olsa etki ediyor diğer odalara.
Emel91 Evet bende bugün ilk kez şort tulum giydirdim evdede kısa kollu zıbınla bıraktım öyle uyudu giydirmedim ağladı üşürmü acaba diye düşünmeden yapamıyorum 😕 bende alt pijama giydirmelimiyim
Narenur Havvakus Bı yerde okumuştum üşüdüğünü elinden ayağından yanağından değil ensesi eğer soğuk olursa üşüdügünü anlarsın. İstanbul iki gündür çok sıcak ben üşüyecegini zannetmiyorum.
Badem Havvakus bende İstanbul’dayım bugün sadece zibinla bıraktım. Aşırı sıcak iki defa banyo yaptırdım şuan tüm camlar açık
Esra17 Havvakus 2 aylık aşılarını oldular ateşleri oldu havalar da ısındı kısa kollu zıbın ve alt şort giydirdim ben sıcaklayinca bağırıyolar arada kontrol ederseniz burnu soğuksa usumustur ensesi terlemisse sicaklamis oluyor bn öyle kontrol ediyorum
K_annesi İçine bir şey giydirmeden kısa kollu şort yatıyor, gündüzleri de sadece zıbın. Çok sıcak isilik olmaya bile başlamış bebeğim.
Eymencvk Havvakus bizim evde 26-27-28 arasıngidiyor geliyor tek askılı zıbınla yatırıyorum üztünü örtmüyorum ona ragmen çok terliyor biz bile uyuyamıyoruz sıcaktan serinletici bişyde kullanamıyoruz nolcak böyle bu yaz bilmiyorm 🤨