Merhaba hanımlar;
bebem 3 aylık 3 ayımızı evde bir fiil askılı atlet ile geçirdik ama artık yaz geldi hava mis ,acılmalarda başladı hazır dışarıya güneşe,doğaya koşmak istiyorum amaa bebişim mama kullanmıyor,yalancı emzik kullanmıyor sadece ben…
dışarda o örtülerin altına girip emzirmek bir zülüm yakamımı acayım örtüyümü tutayım.d Memeyimi ter içinde kalıp daha da ağlama krizlerine giriyor.
eeee şimdi ne yapacağız gezmeyip evdemi oturalım.
avm ye gitsek bakım odaları var tamam ama avmler için hiç hazır değilim.
dışarda ,sokakta,yürüyüşte,çimde
sizler ne yapıyorsunuz çözümleriniz,pratiklikleriniz neler ?