merhabalar sevgili anneler artık tükenme noktasındayım oğlum 13 aylık gece uykusuna 12 den önce geçmez gece boyu bin defa uyanıp emerek uykuya dalar gün boyu sürekli ağlar kucaktan inmek istemez buna pandeminin etkisinin çok olduğunu biliyorum yemeğini yiyor karnı doyuyor hemen peşine emmek istiyor bıraksam saatlerini memede geçirecek iştahlı da bir bebek aç kaldığı falan da yok bu huysuzluğun sebebini 1 senedir çözemiyorum doğduğundan beri böyle artık tükendim bir gün öyle bir gün böyle geçen haftalarda azı dişlerini çıkarttı peşine ateş vs yeni atlattık çok şükür ama doğduğundan beri böyle bu yüzden dişe de bağlayamıyorum doktor kontollerimize de gidiyoruz hiç bir sorunumuz yok böyle olan var mı varsa ne yapıyorsunuz bir akıl verin lütfen