Kızım 1 ay sonra 1 yaşına girecek kızlar. Sadece 1 yaşını hatırlatmak istiyorum ona ileride. Ailemden uzağım, keza eşimde yok. Kutlama, büyük partilerden zaten hoşlanmıyorum hoş hoşlansam da yalniz kızımla ikimiziz🏃🏼♀️ Şey düşündüm stüdyo çekimi yaptırsam? Pasta olsa sadece? Yine konsept belirlesem? Manevi olarak güzel hissetmek keza kiziminda öyle hissetmesini istiyorum. Olay bundan ibaret. Belki pusula olursunuz bana🤏🏻