Tugba6336 allah sifa versin canim bizde dogdugumuzun ertesi gunu yattik ve 9. Gunumuzde yattik fototerapiye bende cok uzulup agladim ama sabirli olun 16.5 tu bizim sonra 9-10 civarina dustu 11. Gunden sonra beyin kendini artik koruyormus kac gunluksunuz bilmiyorum da simdi hala bizim gozlerde yuzde falan devam ediyor sarilik ama uzamis sarilik oluyormus. Bir de bende cok pismanim dogunca sekerli su yada mama vermedigime mamaya gerek yok sekerli su versem kansekeri duzmez sarilik olmazdi belki