Volmine Aylardır kullanıyorum . Hem erkek bebek hem kız bebek kullanıyor . Ama her gören ipli diye kız atleti diyor. Öyle bir şey mi varmış . E bebeğin ürünü bu arada yıka yıka kullan bembeyaz mis gibi 🤣🤣
merveay Volmine beyaz dümdüz atletin kızı erkeği mi var çıtçıtlı zıbın işte 😅 benim kızı da bazen öyle dümdüz giydiriyorum erkek sanıyorlar hahshhd aman boşver havalar sıcak zaten ipli olması daha iyi
Mom120 Volmine sadece kiz atletlerii ipli diiye öyle diyorlardir. Ben erkek reyonunda hic ipli atlet görmedim. Görüp sasirmalari dillendirmeleri normal bence
Canann Volmine Milleti boşvererek giydirmeye devam edin. Benim kızımın da mavi zıbınları var. Gören hepsini neden pembe almadın diyo😂Renk ve cinsiyet bağdaştırmasını doğru bulmuyorum 😃
AtlasAysegul Volmine bana da annem dedi kız atleti almışsın diye😂😂😂. Allah allah ne alaka canım bu sıcakta erkeği kızı mı var. Oğlum çok rahat ediyor. En iyisini yapmışsınız.
Metehan123 Valla ben de aldım xana da dediler kız için bu diye sıfır kollu tulumlarının içinde iyi oluyo bu zıbın diğerleri koldan görünüyo aman içindeki zıbını kim görüyo kızı erkeği mi oluyomuş 😂
Volmine Canann bende doğru bilmiyorum. Yani kız çocuğum olunca yani olursa ikinci kıyafetlerini giydiricem mecbur hep ayrı ayrımı alacağız biraz ekleme yaparız🤣
ikiKudurukAnnesi Volmine bunu biliyorum yaa benim kızımın da var bende baglamalı falan bir şey sandım