Zynpsare Merhaba; kusma, göz kayması veya emmede farklılık olmadıysa korkmayın bana bunu beyin cerrahı söyledi. Oğlumda yaklaşık yatım metre yüksekliği olan yataktan düştü, başını petek borularına çarptı. O zaman muayeneye götürdüm şişince kafası. Dr bey, uyku zamanı gelince uyut ama iki saatte bir uyandır bi yokla her şey normal mi demişti. Geçmiş olsun, ömrünce yaşayacağı tek kaza bu olsun.