Prensessannesi yıkamayı da denedm ben bi gün iyi oldu bi gün yine aynı oldu. Dün mesela ağlamaya başlayınca meme verdim ağlamaktan ememedi sonra sütümü biberonla verdim onu da alamadı. Gezdirdik dolaştırdık biraz sakinleştirdik tekrar biberon verdik bu sefer aldı doyana kadar içti. Sonr yine mızıklndı ama daha hafiftş pişpişledim sakinleştirdim baktım meme arıyo verdim eme eme uyudu ilk defa 22:30 da. İnşallah böyle olur hep.