37 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri gece ve gündüz gayet iyiyiz uykular fena değil emme de öyle ama akşamları 7-8 den gece 1-2 ye kadar çok huzursuz ağlamalı susmalı saatler geçiriyoruz. Gözlerinden uyku aksa da uykuya geçemiyor meme istiyor veriyorum iki dk sonra sanki biri ısırmış
gibi bi ansa suratı ekşiyor ağlamaya başlıyor. Bu durum koliklik mi? Yorulana kadar uğraştırıyor bizi gezdiriyoruz biraz oylanıyor tam uyuyacak yine çığlığı basıyor. Acaba sütüm mü yetmiyor aç mı diye korkuyorum eşim kızıyor gece gündüz yetiyo da şimdi mi yetmiyo saçmalama diye. Doktora sordum kilo alıyor süt yeterli mama verme dedi ama içim hiç rahat değil. Koliklikten mi açlıktan mı sizce? Çiş kaka durumu da gayet iyi aslında ama çok evhamlıyım. Bazen ağlarken altını açıyoruz çıplak olmak hoşuma gidiyor susuyor bazen sıkılıyor ağlıyor çözemedim ben bu işi.