berilhanim bebegim yaklasik 4 saattir uyuyor . bir türlü kaldirip emziremiyorum ne yapmam lazim. banyodan sonra uyudu
Umutegem berilhanim cocugunuz nr kadarlik bilmiyorum ama 2. Ayindan sonra kaldirilip emzirmeye gerek yok kendisi uyandikca emzirin deniyor. Daha kucukse topuğuna biraz vurun altini açın yada uyandirmadan memeyi tutturmaya calisin
Umutegem berilhanim acıkır cnm o daha küçükmüş. Ustunu soy bezini ac kucagina al . Doktor ayagina tak tak yaptirtmisti. Anneler kiyamiyor ama biraz hizki vurun ki uyansin sarılık olmasin demisti
Rainyellow berilhanim 4 saat çok uzun bir süre Allah korusun sarılık olur yüzünü boynunu ıslak mendille sil uyandır emzir çocuk açlıktan baygınlık geçirir en fazla 2 saatte bir emzirmen gerekiyor