Aycahanim 1 ay once esim covid oldu ayni evdeydik ama farkli odalarda kaldik bebegim ve bende belirti olmadi yani gecirdimmi gecirmedimmi bilmiyorum asi yaptirabilir miyim
busra_02 Aycahanim size test yapmadılar mı ? ben covid geçirdim eşimde semptom yoktu ama aynı evde karantina verdiler aynı evi kullandık 10.gün sonunda test yaptılar negatif çıktı yani anlayacağınız test yapmadılarsa sizde yoktur suan aşı olabilirsiniz mesala ben olamıyorum
busra_02 89Kbr ben de temaslıydım yapmadılar ama belirti verince ben gittim yaptılar eşim temaslı ona yaparsak karantinanız kısalır dedi o yüzden yaptılar 10bana 14gün karantina verdiler
89Kbr busra_02 ben de eşimden ötürü temaslı oldum gelen izolasyon ekibi teste gerek yok dedi;semptom dahi olsa kendini izole et dedi. Zaten hes’te riskli oldum. Dediğin gibi eşim test verdiği için 10, ben temaslıyım diye 14 gün karantina yedik 😂
89Kbr busra_02 ya zaten 10 gün sonra tekrar pozitifte olsan önemsemiyorlardı bulaş riski artık yok diye… amaaann ne diyorlarsa uyguladık işte🥳