3 yaşında kızım var 2 gecedir aşırı kusuyo süt içmek istemiyo bende vermedim yatarken oluyo sürekli bunlar gün içinde bişeyi yok acile götürdüm dr bana bagırsaklarda gaz görünüyo buda ishale cevircek dedi ishali falanda yok korkuyorum acıkcası basına gelen oldu mu fikrinize ihtiyacım var