mlkalken Herkese iyi akşamlar 75 günlük bebeğim 3250 kilo doğdu şuan 5350 kilo alımı normal mi acaba geceleri uyandırıyorum devam etmeli miyim yanıtlarsanız mutlu edersiniz
Atesmomy mlkalken Benim 1aylik bugun kontrolu vardi doktor artik cocugu uyandirmaniza gerek yok acikinca uyanir dedi
Esen_93 mlkalken bence kilo alimi gayet iyi. Bebeginiz daha cok kucuk gece uyandirip 2 saat bir emzirmelisiniz. Ve ya mama kullaniyorsaniz mama vermelisiniz.
defnekus1 mlkalken neden uyandırıyorsunuz? Sarılık tehlikesi vs yoksa o acıkınca kendi kalkacaktır zaten. Cocugun uyku rutinini bozalabilirsiniz.
Ylcmelis mlkalken ben 40ından sonra uyandırmadm kendisi uyanıodu yada belirli saatlerde mama veriyorum zaten 2buçuk aylık dediğnize göre gayet iyi bnce kilosu bizimki daha azdı sanırım o ayda şu an hatırlamadım ama her ay kaydediyorum