Ayazege06 3-6-9 ay erkek bebeği olanlar zıbınları ve ikili takımlarını satıyorum ihityacı olan varsa iletişime geçebilir.
Ayazege06 Ayazege06 https://resimyukle.link/i/lGVTg https://resimyukle.link/i/lGu5W https://resimyukle.link/i/lG1JF zıbınlar bunlar çoğu hiç giyilmedi bir iki tanesi kullanıldı hiç lekesi yıpranması citcitlarinda filan sorun yok üzerinde etiketi ile duranlar var 8 tanesini 40 tl verebilirim.
Ayazege06 Ayazege06 https://resimyukle.link/i/lKLdk https://resimyukle.link/i/lO6X6 https://resimyukle.link/i/lK2Qi https://resimyukle.link/i/lO4mX https://resimyukle.link/i/lO9uj https://resimyukle.link/i/lOeSm https://resimyukle.link/i/lOTpx https://resimyukle.link/i/lOcDV https://resimyukle.link/i/lOfyG https://resimyukle.link/i/lODoP https://resimyukle.link/i/lO79g zıbınları 0-3 ay uyumlu 6 tanesi 30 tl ikili takımlar 0-3 ay uyumlu her biri 25 tl tulumlar 0-3 ay uyumlu ikisi 30 tl
Ayazege06 https://resimyukle.link/i/lO8ht https://resimyukle.link/i/lOEDJ https://resimyukle.link/i/lOjCQ bunlar da zibinlar diğer kısmi 8 tanesi 40 tl 3-6-9 ay uyumlu .
BenMathilda Bebek-annesi açılmış mamaların satışı yasak olduğu için kaldırılmış postunuz. Yoksa 2.el anne bebek kategorisindeki ürünlerin çoğunun satışına müsaade ediyoruz🥰