Mom356 bende spinal sezaryen oldum. Dünyanın en en en tırsak insanıyımdır böyle şeylerde. Sezaryen doğumum o kadar güzel geçti ki sonrasında ağrı kesici iğne vuruyorlar ya vurmayın canım acıyor demiştim. Sen ameliyatlısın ondan korkmadın da iğneden mi korkuyorsun dediler. Hala sezaryenden değil iğneden korkarım 🤭 inanın bana çok güzel geçecek doğumunuz. Ayrıca bu canlı yayını kaçırmayın 🙏