htceee98 Kızım 6 ay 5 günlük 9 da yattığında gece 2-3 gibi ben kaldırıyorum a Bazende 11 de yatiyo 4-5 gibi kaldırıyorum kendisi uyanmiyor sizce hala kaldırmalı mıyım??? Siz kaldırıyor musunuz?
Kuzeybabyy htceee98 oğlum beş aylık dört saati geçince uykusunda emziriyorum uyandırmadan 🙂 içim elvermiyor çünkü
Sngl1223 htceee98 maşallah de canım çok şanslısın o yönden biz diyoruz kesintisiz uyusun🤦♀️Bu aylarda ihtiyacı yok canım uyanmana gerek yok acıkırsa uyanır zaten bizimkisi acıkmadığı halde defalarca kalkıyor😞
aksu5334 htceee98 gerek yok bırakın uyusun acıkınca kendi uyanır artık. Ben 9 gibi uyutur kendim yatmadan önce de emzirirdim 12 gibi sabah kendi uyanırdı
htceee98 NukleerBaslikliKiz 2.5 aylık olana dek kaldırdım hep sonra kendide uyandırdı şimdi uyanmiyor
htceee98 aksu5334 ben 9 da yattığında uyandırıyorum gece 2-3 veys 4 te yoksa sabah 6-7 ye kadar uyuyor
Atamom16 htceee98 oğlum 7 aylık 4,5aylıktan beri kalkmıyor doktorda uyandırmamam gerektiğini söyledi zaten sabah 6 da kalkıyoruz her gün 🥴
Umutertn htceee98 Kendi açikınca uyanır canım sen hic kaldirma ben o aylarda uyansa bile uykusunu bölmeden besiginde sallardum geri uyurdu 2 aydan sonra kendi uyanmadigi sürece uyandirma demisti doktorumuz
Kadifemsii htceee98 hiç uyandırmadım 5 aydan sonra kendisi uyandıkça emzirdim ki kendisi hiç uyanmazdı şimdi 11 aylık çok şükür hala da gece emmek için ya 1 kez kalkar yada kalkmaz
htceee98 Kadifemsii bizimki çok acikirsam l oda çok çok sabah 5-6 gibi kalkar hoop emer alti değişir uyur
Aslmra80 htceee98 hayır annesi acıksa kalkar zaten kaldırma yazık uyusun. boşuna uyusunda büyüsün nenni demiyor atalarımız 😂