Efemmm aynen bize oyle dediler idrar yaptı deil az aşada onu yukarı yapıcaz dedi ve sunnet ama bu duzelebilirde dedi o yuzden 6ay bekleniliyor şimdi haziranda allah kerim şnşallah beneğim ameliyat olmasından korkuyorum ne azı ne dili var biyeri acısa anlamaz içim acıyor evlat çök başkaymış ya iğne bile yaptıklarından sanki içime hançer saplandı siz birşeyler oğrenirseniz benidw bilgilendirin lutfen