Sevgi1 4 kilo bebeğim 20 günlük 1 no bez kullanıyorduk şimdi bezi az kaldı yine 1 mi alcaz acaaba 2 ye geccemizi nerden anlicaz bide sızdırmayan bez önerisi varsa alırım 🤣
endegerlimoglumm Sevgi1 kız dur acelen ne biz 2 ay olmamıza 6 gün kaldi halen 1 numara kullanıyoruz 😅😅😅
Aybukealtintas Sevgi1 biz 10 gün sonra 2 numaraya gecmiş tik sleepy külot Bez kullanıyoruz şuanda 5 aylıgız 4 numaraya geçtik
snysngn ben sleepy kullanıyorum. 1 no 2-5 kilo 2 no 3-6 kilo şeklinde. geçiyo yani sıktıgına kanaat getirdginizde değiştirin. bide sızdırmayan bez yok gibi ilk aylarda bizimde cok sızdırdı.sıvı kaka yaptıkları için. prima diyolar ama oda çok pahalı.
Sevgi1 snysngn Prima pampers kullanıyorz şuan 2 kez sızdırdı ama ben baglayamadum gevşek bagladum sanirim o yüzden bilmiyorum sıkmıyor gibi sanki suan ama
snysngn Sevgi1 aynen sızdırma olur ilk aylarda cok normal spnra sonra düzelir. güzel bez kullanıyosunuz 5 kiloya gelin bi bakalım ozaman değiştirirsiniz belli eder kendini bezin üstünde kilosu yazıyodur ona göre hareket etmek en mantıklısı
Sevgi1 endegerlimoglumm ne bilim 😂 bazıları 27 günde geçmiş kaç kilo sizin bebek ne kullaniyo sikmasin çocuğumu onun için
Edaozdxx Canım ben Prima kullanıyordum, molfixe geçtim. Çok memnunum. Ayrıca bacaklarında lastik izi oluşmaya başladığı an bez değiştiriyorsunuz. Ben 29. günde 2 numara beze geçtim.
Derinkomm Ben de prima kullanıyorum hiç sızdırmadı 37 günlük bebeğim. Bacaklarında lastik izi olmaya başlayınca 2 numaraya geçtim.
endegerlimoglumm Sevgi1 ben canbebe kullanıyorum hala 1 numara. kilosu 4 kiloydu en son 1. ay kontrolünde
Eldarwenn Sevgi1 benm bebeğim 3800 doğdu doğduğunda hastanedeki heşireler hemn 2 numara bez taktılar. Ama boyutları markaya göre değişebiliyomuş primanın boyutu nasıl bilmiyorum bn sleepy kullanıyrm. Ben bi iki kere sızdırdığını gördüm ama ben bacağın ordali lastikleri düzeltmeye başladıktan sonra sızdırma sorunu olmadı. O lastiklere dikkat et derim.