fernweh Kızlar selamlar oğluma bişeyler almak istiyorum ilk defa Koton ve Defactodan alıcam geneldw Hm den alıyorum herşeyi. Kalıplar nasıldır? Tam kalıpmı büyük mü? Küçük mü?