3children1mom btlkrnaz55 Ben bu bayram almicam çünkü geçen bayram aldığım kıyafetler bayramın son günü geldi Kargo geciktiği için giydiremedim. Bu bayram giydiririm artık. Zaten kurban da kesilecek bir yere gidemeyiz herhalde 🤷🏻♀️ Anca bayram sonu işte 🙄
Saitkereminannesi btlkrnaz55 Almadım dayısı ben alacam dedi beğendiklerimi attım bunları da alırsın diye 😅
UraSsmom btlkrnaz55 Hiç giymediği kıyafetleri onları giydiricem, amcasının düğünü de var öncesinde on alaıcaz bişeyler onu da giydirebilirim ama benim işim belli olmaz alabilirim de 😂
Minikkusuumm btlkrnaz55 4 tane slopet almıştım ramazan bayramında bi tanesini giydi diğerlerini kurbana saklıyorum bebelimanı bak ister Sen canim
Ozgeersin Ben bugün bakmaya başladım ama henüz beğendim birşey olmadı. 1 hafta araştırırım kesin sonra alırım 2,3 takım yaparım.
Ozgeersin btlkrnaz55 bende sizin gibiyim içime sinen birşeyler olsun istiyorum nette araştırırım baya sonra bide gider mağazada bakar alırım ordan.
btlkrnaz55 3children1mom yaaa şansmı desem şanssızlıkmı bilemedim oh hazırda yani bebişin bayramlıkları ❤️
btlkrnaz55 Saitkereminannesi ohhh bize alan yok gecen bayram teyzemiz almıştı bu bayramda biz alırız😜❤️
3children1mom btlkrnaz55 Evet canım hazır Allah ağız tadı versin herkesin hanesine huzue mmr bereket versin Allah en önemlisi o bence ☺️
Saitkereminannesi btlkrnaz55 Geçen bayram biz kendimiz de almadık giyilmemiş olanları vardı ama baktık hepsi küçük geliyor bu bayramda dayısı alsın 😅 zaten ne gelirse anneannesi dayısı teyzesi 🖤
Minikkusuumm btlkrnaz55 3 6 aylık almıştım bebeğimin gelişimi biraz geriden geldiği için büyük gelmişti 1 ay sonra olur diye düşünüyorum
btlkrnaz55 Saitkereminannesi bizimde öyle valla annemler teyzesiii herseyini alıyolar almayın desem bile sağolsunlar