Eylulhuma16 canım benim kızımda 3ay 8gunlik bugün benimkide bir kere bile uyumadı yani hiç birşey yapamadım ama normlde uykularimiz çok düzenli bizim sadcee bu sıra huysuz biraz herşeye ağlıyor düzene sokmaya calis yatış saatleri koy o düzene alıştır benim kızım 9da hemen gece uykusuna geçiyor 9u asla geçirmem sabit yani oda o rutine alisri 9da uyuyor 1de emmeye kalkıyor sonra 2saatte bir kalkiiyor öyle yani