Geçmiş olsun benim kızımda da vardı kendi geçiyor bir şey yapmayın üstüne tğkbent vs bağlamayın sakın. Görüntü olarak sizi rahatsız eder ancak bebeğinizin canını yakan bir şey değil. 3.5 aylıkken geriledi ve kayboldu ama doktor yaşına kadar devam edebilir demişti.