asz Mervssss bende vuruldum dün biontech.emziriyorum.hafif kol ağrısı dışında bişey olmadı.yapılıyor yani.doktora da sordum
Yamansmomm Mervssss Bende yarın biontech olucam 1,5 aylık bebeğim var emziriyorum inşallah bir yan etki olmaz
Eylulmelis Dün biontech aşı oldum.1 yaş 9 günlük kızım var emziriyorum bir sıkıntı olurmu diye sordum.hiç bir sıkıntı olmaz antikorlar bebeğe de geçer daha iyi dediler.aşınım yam etkisi de hafif kol aģrısı oldu.