Ben hastaneden tam taburcu olucak iken yatırdılar tam 8 gün 7 gece kaldı sebebi antibiyotik tedavisi en az 7 gün ila 10 gün arasın da ama korkma çok güzel bakıyorlar sadece bol bol sütünü sağ görür gelmiyor deme ben ilk anda sadece 15 cc geldi 1 gün sonra 60 cc olmuştu her 2 saatte bir mutlaka sağ bebeğine en büyük ilaç o