AhsenMineL kaç gündür var ? Bir kaç gün olduysa doktora gitmekte fayda var. Ben ilk dozu oldum 1 saat sonra sıkıntı bastı , rahatsız oldum ama 2 saat içinde geçti. Benim ki muhtemelen psikolojik. Hamilelikte serum takılmıştı , yan etki yaptı nefes alamama , tansiyon düşmesi . O günden sonra biraz evham yapar oldum. 2. Dozda 1 saat kadar hastane çevresinde duracağım rahat hissederim kendimi diye.