Hamzayusuf ben terapi be ilaç kullandım geçmişti o dönem çok üstüne gittim gerçekten iyileştim ama doğumdan sonra tekrar göz kırpmaya başladı şun doğum yapalı 9 ay oldu artık tamamen hissediyorum ve şimdilik kendim baş etmeye çalışıyorum . O dönem terapinin yanı sıra doktorumun da önerisiyle yüzme,spor, müzikle uyku gibi şeyler denemiştim bi de kuran öğrenmeye çok hevesliydim o dönem öğrenmiştim . Ama mesela şuan kendimi tanıyorum ve onu hisseder hissetmez savuşturmak için o an çocuğuma odaklanıyorum kendimi pozitif yönlendiriyorum