catlakbianne Bebeğim 4ay 4günlük herşeyi hırsla ağzına götürüyor ve sürekli ağlıyor. Üstüne üstelik yatılı misafirlikteyiz. Bunun diş mi yoksa atak mı olduğunu nasıl anlarım. Ne yapmam gerek
Yasemin38 catlakbianne ikisi karışmıştır canım bence. Ellerini yıkayıp diş etlerini kaşıyor gibi masaj yapabilirsin bebeğine. Zeytin yağlı karanfilli diş jeli hazırlayabilrsin ve onu uygulayabilirsin canım rahatlatıyor. İstediğinde tarifini verebilirim
Yasemin38 catlakbianne rica ederim. Yarım çay bardağı saf zeytin yağının (yoksa su ile de yapabilirsiniz) içerisine 4 5 tane karanfil atıp buzdolabına koyun. 1 gün bekletin ertesi gün elinizle masaj yaparak diş etlerine sürün burdanda bakabilirsiniz masaja😊