Ayazege06 Ihtiyacı olan varsa elimde 3 6 9 ay ikili takım ve zıbınları satıyorum ihtiyacı olan iletişime gecebilir.
Ayazege06 Bademll_eda_ https://resimyukle.link/i/lGVTg https://resimyukle.link/i/lGu5W https://resimyukle.link/i/lG1JF zıbınları bunlar ve çoğu da hiç giyilmedi çok çabuk büyüdüğü için kalıbı dar geldi oğluma 3 6 ay ve 9 ay uyumlu 8 tane zıbını 40 tl ye verebilirim düşünürseniz üzerinde etiketleri duruyor zaten kullanilmadigini anlarsınız.
Ayazege06 Bademll_eda_ https://resimyukle.link/i/lKLdk https://resimyukle.link/i/lO6X6 https://resimyukle.link/i/lK2Qi https://resimyukle.link/i/lO4mX https://resimyukle.link/i/lO9uj https://resimyukle.link/i/lOeSm https://resimyukle.link/i/lOTpx https://resimyukle.link/i/lOcDV https://resimyukle.link/i/lOfyG https://resimyukle.link/i/lODoP https://resimyukle.link/i/lO79g dıger kısmı bunlar zıbınların 6 tanesi 30 tl ,ikili takımlar 0-3 ay 25 tl her biri.Tulumlar 0-3 ay uyumlu ikisi 30 tl
Ayazege06 Bademll_eda_ Bebeğiniz kaç aylık diğer kıyafetleri yer olmadığı için abimin evine götürdüm orda 6-9 ay olanları var