Oğlum 25 aylık henüz cümle kurmuyor bizde okula yazdırmak istiyoruz arkadaşi olsun çevresi olsun farklı etkinlikler yapsın belki konuşması da ilerler sabah 9 öğlen 13:00 e kadar sizce küçük mü ? Eşim pek gönüllü değil ama ben istiyorum biraz katkı sağlaması için evde malesef yeterli olamıyorum