Merhaba anneler, kızım 6 aylık iki aydır kilo alımı yetersiz olduğu için doktor mama başlamak istedi. Daha önce bir arkadaşımızdan sma denemiştik onu hiç içmedi hep ağzından itti. Humana kullanan var mı ya da hıpp nasıl bebelac falan bilen anneler bilgilendirebilir mi